close
Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物

Tyler Ward --【Our Story's Told
泰勒.沃德 --【
聽我們的故事


Say goodbye, one more time
說再見,再一次道別 
Let me rise, back to life
讓我起身,回到現實 
I was wrong, you were right
我錯了,你說得對 
Let me go, it's polite
放手讓我走,這也是禮貌 

A:
{
Leave a light on for me
為我留一盞燈 
Just in case we meet in time
只為了我們再次見面做準備 
Leave a light on for me
為我留一盞燈 
But for now, close the blinds
但現在,關上百葉窗吧! 

[Chorus:] [合唱:] 
[Our story's told
[聽我們的故事 
It's time for goodbye
是告別的時了 
This room is cold
這個房間很冷 
There's nowhere to hide
冷到無處藏身 

Take a bow and strike the stage
鞠個躬,走下舞臺 
Shows are over today
今天的表演結束了 
Grab your jacket as you leave
當你離開時,帶上你的外套 
Thanks for coming, you're free
謝謝光臨,你自由了] 

Say goodbye
說再見
To the dream
去追尋夢想 
You untie
你解去束縛 
I'll rip a seam
我會扯開一條縫隙 
You should go
你走吧!(指"尋夢想")  
And I believe
我相信 
We both know
我們都知道 
What you need
你需要的是什麼 

重複 A 1 次 

[Chorus] [合唱] 

Take a chance on the thought that you wouldn't stay
有冒險一試的想法,你不會留下來 
Haven't found a place where you feel ok
還沒找到一個你感覺還算好的地方 
And you fear
你若懼怕 
You're missing out on priceless days
你就錯過了非常有趣的的日子 

Can't get back to the start when you were brand new
當你已脫胎換骨,就無法回到最初 
Forgetting all the things that we used to do
忘了所有我們以前習慣做的事情 
Disappear
突然離開 
I think I'm gonna need a few, but I'm singin'
我想我會需要來一下(指"突然離開"),但我要唱 

重複 A 1  

[Chorus] [合唱] 

You are free, now search for answers
你自由了,現在,去找尋答案 
You are free to fly
你可以自由的飛翔了 

Leave a light on for me
為我留一盞燈 
Just in case we meet in time
只為了我們再次見面做準備 


為符合中文語法,有部分歌詞為意譯,非逐字翻譯。提供您參考!

arrow
arrow
    全站熱搜

    chamber66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()